6 maj.

Kan börja med att meddela att Mattias klarade inte uppskrivningen igår.
Han fick 51/52 så han blev en aning sur , MEN han klarade uppkörningen. :D
Så det är ju den dyraste och egentligen svåraste delen avklarad nu.
Så nu har han en ny tid på måndag i Jkpg kl 16;00 och jag tror att han
klarar det. :)

Anledningen till att jag inte bloggade mer igår var för att jag var ute
och övningskörde med mamma ett tag och så var jag och småshoppade
lite. ^^ Fick ju passa på när klädstället hade utförsäljning! ;o


Idag så har jag inte gjort så mycket.
Sov länge idag, gött gött.
Suttit och arbetat med hemtentan ett tag nu och är nästan klar.
Behövs lite hjälp med några frågor som jag inte förstår men som
tur väl är så har man en mamma som så snällt hjälper en när
hon kommer hem ikväll. :)
Mattias åkte precis hem med, pratade lite om att jag kanske ska
följa med ner till hans släktingar imorgon till Skåne men vi får se
hur det blir med det.
Men nu så ska jag fortsätta med mitt, vi hörs. :)




Kommentarer
Postat av: anna

hahhha så söt bild :P

2010-05-06 @ 17:01:00
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0