Back from the dead.

Japp, idag så har jag äntligen fått tillbaka min dator!
Efter ca 3 veckor utan den så känns det lite annorlunda och litet,
men det är ju en vane sak. Det vet man ju hur det var i början.

Idag så hade vi nationella i engelska och det gick faktiskt ganska bra,
eller det kändes så iallafall. :)
Var hemma runt halv 2 och då var det att börja städa och efter det köra
mami till skeppshult för att kolla på gardiner till köket men det blev istället
ett par nya skor till mig och ett par till henne. ^^
När vi kom hem så mumsade vi på lite hallonpaj med Kevin och Per.
Lite senare så kom även Frida förbi och vi gick ut och hade det lika skoj
som vanligt. :)

Just nu så sitter jag och försöker plugga men det går inte alls bra!
Förstår ingenting.
Ingenting går som man vill idag... Tur att man snart ska flytta så man
kan få ordning på allt osv så slipper man stressen ang det.
Funderar även på att lägga in några bilder ifrån Gumball 3000.
Men det får nog komma imorgon.. ingen ork nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0