"banta" (?)

Jag ska ge detta ett försök.
Dricka detta istället för att äta (på veckorna) och samtidigt
vara ute och gå en helvetes runda varje dag!
Fidde (Mattias kompis) gick ner 17,5 kg på 4 veckor
genom detta så känner att det är värt ett försök.
Säger inte att jag ska gå ner så mycket som han gjorde
och säg inte "du behöver inte gå ner i vikt".
För jag orkar inte med att vara mullig/tjock osv längre..
Folk får säga "du är fin som du är" och mena det men jag
känner att du måste kunna vara nöjd med dig själv med.
Så detta gör jag för mig själv och ingen annan!
Nu ska jag fan ta tag i det!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tips! Om du vill gå ner i vikt och vara hälsosam i samma veva så är GI en bättre metod än naturdiet och liknande produkter. Majoriteten som använder sig av pulverdieter fortsätter med samma vanor som förr och vikten går upp igen.

Med GI kan du fortsätta äta gott, men med gott samvete :) Ett boktips är "GI-NOLL för kvinnor som vill äta sig smala" skriven av Sten Sture Skaldeman.



Jag själv ska börja med GI så fort sonen inte ammar lika ofta. Har provat naturdiet och jag fick banne mig inte i mig det!

2010-05-31 @ 00:52:19
URL: http://mousy.blogg.se/
Postat av: Karin

Ey Mikkiz Du ska ju inte skippa att äta helt. Frukost är liksom dagens viktigaste mål så det måste ju iaf äta.

2010-06-01 @ 14:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0