Film & kattungar

Precis kollat klart på The haunting in connecticut.
En skräckfilm som är baserad på en sann historia.
Faktiskt riktigt bra, rekomenderar.

Idag så var vi och kollade på kattungarna, åååh så
söta dom var! Den ena var som en normalstor kattunge
ska vara när den är 1-2 dagar gammal och den fastnade
Mattias för direkt och har nu bestämt sig för att döpa den
till Tetris. :) Sött namn tycker jag. Den som jag fastnade
för där emot var otroooooligt liten för att vara kattunge.
Den blir nog inte så stor. Vet dock inte vad jag ska döpa
den till, GE MIG NAMNFÖRSLAG!? Jag vill ha något udda
och har tänkt på Keara som hon i Lejonkungen men så
fick jag också förslaget på May. Alltså månaden maj fast
med annan stavning. Tycker det var lite gulligt.


Men nu ska vi sova, ingen av oss mår särskillt bra vill jag lova..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0