Förkylning!

JIPPIE!
Har åkt på en förkylning som heter duga!
Kom i söndags och det älskar man ju bara!
Näsan är täppt och rinner, halsen.. hm, tja.
Man kan ju säga att det känns som att någon sitter
och skär med rakblad i halsen på mig + att huvudet
sprängs snart på mig.. Inget roligt alls kan jag säga.

Glömt att lägga upp lite saker jag har shoppat så
tänkte att jag kanske kan göra det nu, har ändå
inget att göra. ^^




Lägg även märke till att min hylla är tom.
Usch vad jobbigt det känns.
Varför är den det? Jo för att vi kanske flyttar denna
veckan eller i början på nästa.
Han som har lägenheten nu har tömt den så nu ska
den bara checkas av några snubbar sen så kan vi
flytta in. Vill lova att det var jobbigt att sitta och
packa ner sakerna igår för då var tankarna
"vill jag flytta?" "SKA jag flytta!?" "detta är ju MITT rum, MITT hem."
Men klar att jag vill flytta och vet att det kommer kännas
mycket bättre sen när det är gjort.
Kommer sakna dom här hemma som FAN.
Kommer även att sova här hemma någon natt känner
jag på mig..
Tomt är det iaf.. Känns som att man lever i ett rum
gjort utav flyttkartonger. Får se hur länge man måste
leva såhär.

Men nu så ska jag knarka lite ipren och försöka äta något.
Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0