Förlåt

Men jag kan som sagt inte blogga när jag är hos Mattias.
Eller ah, kan och kan. Jag kan ju men blir inte av.
Men nu så tänkte jag slänga in ett litet inlägg så att ni
vet att jag lever och jag har lite att berätta. ^^

* Flytten blir förhoppningsvis på fredag just pga att
lägenheten är tom. :D Så håller alla tummar och tår.
Vill inte behöva flytta mitt i veckan..

* Jag var duktig och tappade min mobil i toaletten
igår. Överlevde den? Nej... Så nu sitter jag utan
mobil men det kanske inte längre är ett problem.
Hittade en rosa mini iphone för 890 kr.
Så ska fjäska lite för mami och papi och se fall
dom kanske vill sponsra med en peng så jag kan
köpa den. Varför vill jag ha den?
Den är ju rosa. :D
Hahaha. Brukar inte vara så mycket för rosa
saker men just denna fastnade jag för och jag
har inget emot att det är en mini pga att jag tycker
att de vanliga iphone är för stor.
SÅ HÅLL ALLA TUMMAR FÖR VILL VERKLIGEN HA DEN. :D


Men nu så ska vi kolla på The wolfman, äntligen. :D
Har velat se den jätte länge.
Men godnatt på er. :)
& avnjut bilden på mobilen. :D





Kommentarer
Postat av: Mickis <3

men hur liten är den? ;) <3

2010-05-27 @ 00:12:37
URL: http://mickislife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0