Godmorgon

Ja, jag menar god morgon.
Vi var inte hemma förrens 03:00-03:30 igår nämligen.
Agerade lite svart taxi åt folk, fina pengar. :)
I fredags så var jag lite rund om fötterna. ^^
Hade väldigt trevligt med allt folk iaf och det är fan sjukt
vad nya vänner man skaffar sig på fyllan. xD

Idag så är det mors dag och då ska man passa på att
köpa något extra fint till mor min. :)
Hon är i Eksjö med Per just nu för att de ska hälsa på sina
mammor så hon är inte hemma förrens 17-18:00 ikväll.
Imorgon/måndag så blir det ingen skola för mig. Vi ska iväg på
studiebesök i Göteborg men jag har glömt att betala så no
trip för min del... :/
Tisdag; VI FLYTTAR. :DDDDDDDDD
Så otroooooligt härligt att det äntligen blir av!
Så har någon lektion på tisdag sen så blir det flytt. :D
Så idag (söndag) ska jag hem och packa lite, känns
lite pirrigt måste jag säga men det löser sig nog. :)

Men nu så ska jag klä på mig osv och vara social.
Byyyyye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0