Happy happy happy

YEY . :D

Jag har 2 härliga saker att berätta. :D

  1. VÅRAN SOFFA HAR KOMMIT. :D
  2. DET ÄR ÅRETS FÖRSTA ÅSKA. :D

JAG ÄLSKAR NÄR DET ÅSKAR. :D
Så otroligt mysigt, det är det bästa som finns!
& så är det så underbart att soffan har kommit med, för
då har vi ju den när vi ska flytta in. :D
Allt är otroligt bra idag. :D
Förutom min fucking förkylning, men den försvinner nog
snart den med!
Permanenta håret blir det nog till helgen istället då jag har
blivit lite piggare.

Lite roligt att mamma och dom måste dra ut allt till precis
allt , även internet. Men här sitter jag och skriver på min
blogg precis som vanligt. ^^
Har ju trådlöst så bara att sätta mig på någon annans
nät ju. :D
men nu så ska jag ner och ta mig en ipren och bara
ta det lugnt sen . Ha en bra dag. :)

H

Kommentarer
Postat av: Mickis <3

ja haha :p

Men alla kan ju inte gilla samma saker då skulle det vara lite stört :) <3

2010-05-21 @ 07:22:24
URL: http://mickislife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0