Hej & godmorgon folket

Läste innan om min kära mobil att den inte fanns på svenska
så blir tyvärr inte den. :(
Men finns även en vanlig iphone för samma pris och allt som allt
så går det på 989 kr vilket är JÄVLIGT billigt med tanke på att
en vanlig iphone kan kosta tusenlappar.
Detta är dock en kopia men det gör inte mig någonting.

Men ah, vad händer idag?
Skola och endast 2 lektioner så det är gött.
Vad mer? Hm... Fjäska lite för mamma och pappa om lite sponsring
till min nya mobil. Behöver ju inte just vara en iphone, kanske
hittar något annat spännande.
Men just nu så känns den bäst. :)

Men nu så ska jag vara lite socialus med Mattias innan han kör
upp mig till skolan. Idag så ska man även ut och gå, så himla
härligt väder må jag faktiskt säga!
Så ha en fortsatt härlig dag folket!


Kommentarer
Postat av: Mickis <3

okej amn vet aldirg vad dem kan betala och inte :) <33

2010-05-27 @ 22:00:17
URL: http://mickislife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0