Hej igen

Varit hos Mattias hela helgen, därför jag inte har bloggat något.
Vi hade det mysigt i fredags måste jag ju säga och i lördags så
gjorde vi inte allt för mycket, bara tog det lugnt. :)
Igår så var vi och Fia och David (hans syster) på kvällen och var
lite sociala men annars har vi inte hunnit med så mycket mer.
Jo, vi tittade ut en soffa i fredags med och köpte lite annat smått
och gått till lägenheten. :)
Det börjar ju närma sig nu, igen. ^^


Idag så har jag varit ute på motorbanan och kollat på självaste
Gumball 3000. :D
För er som inte vet vad det är, här är lite kort fakta;

Gumball 3000 är ett årligt återkommande rally som äger rum på olika platser på jorden.
Första gången det kördes var 1999. Fordonstypen är inte enhetlig utan består av många
typer av bilar som åker tävlingens delsträckor. Vinnaren brukar inte vara den som kommer
först i mål, utan den som färdats med mest stil. Gumball 3000 grundades av Maximillion Cooper.
Tävlingen har kritiserats för att deltagare prioriterar tävlingsframgångar i så hög grad att de
bryter mot staternas lagar och trafikregler även om detta allvarligt riskerar andra människors
säkerhet i trafiken och liv. År 2001 fick tävlingen publicitet i svenska media då den bl.a. gick genom Sverige.


Så vi har alltså haft äran att ha dom där idag. :)
Var meningen att Bam Margera, Brad Pitt, David Hasselhoff, Tony Hawk mfl
skulle komma ut dit idag men tyvärr så gjorde dom inte det. :/
Blev lite besviken pga att jag hade verkligen velat se/träffa Bam!
Men fick mig en annan lite flört där ute, en känd crossförare (tror jag han var)
som delade ut monster ifrån en utav monsterbilarna och det blev lite
blickar hit och dit.
Men vafan, han är kändis och så mycket äldre så vad skulle kunna hända? xD
Titta får man, tror nog Mattias spanade in monsterbrudarna med. ;)
Men bilder ifrån detta kommer nog imorgon för då ska jag som sagt fixa
min dator som jag har planerat att göra i 46123 år. :D


Men nu så ska jag gå och plocka ur diskmaskinen och hjälpa mamma
att göra maten, men vi hörs. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0