Hemkommen.

Precis hemkommen ifrån jobbet.
Slitsamm dag må jag säga, kroppen är sliten och mina fötter trillar nog
snart av känns det som.
Jobbar ute på motorbanan hela helgen ifrån 10;00-18;00 med att stå
i kafeterian.
Segt när det inte är kunder men annars är det otroligt roligt. :D
Den enda gången det inte är kunder är väl mellan 17-18. Kommer
någon lite då och då för att köpa en dricka men inget mer sådär.
Imorgon så ska även Mattias med ut och slita, mohahahha. Då ska han
få känna på hur ont det gör för han tror inte på mig idag och påstår att
han är mer sliten och trött än vad jag är just pga att han har kört bil
idag. pff. han skojar ju dock men ändå, han ska få känna på smärta. ;)

Men nu så ska jag gå ner och käka sen blir det nog att bara ta det lugnt.
Kanske vara snäll och hjälpa Mattias tvätta bilen men det får vi se fall
jag orkar...
Men ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0