Jag älskar dig mamma. <3

Nu ligger jag hemma i min egna säng för näst sista natten.
Känns lite sad faktiskt. :/ men men, familjen finns alltid kvar. :)
Nu har jag varit iväg och köpt lite saker till mamma, kan inte
skriva vad ännu för hon läser min blogg och hon har inte
fått det ännu. Hon ska få det vid 18;00 för det är då formel 1;en
är slut. ^^
Så vad jag gör jag så länge?
Jo, knaprar lite tacochips och uppdaterar mig i bloggvärlden. ^^

Kollade precis min mail... 3 intressanta mail av 85... -.-
Vad tror ni nästan alla andra var ifrån? facebook... -.-
Fast ett var intressant, angående våran årsbok. :D
Otroligt rolig grej tycker jag faktiskt. :)
Efter vi har fikat så ska jag ut med Frida, härligt. :)


Men nu så ska jag titta runt lite mer på den där sidan om
årsboken osv, men ha en fortsatt bra kväll allihopa. :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0