Mår liite bättre

Ah det kan man väl säga att jag gör.
Det enda som är nu är att jag har en hosta som inte
vill försvinna och som irriterar mig något fruktansvärt
och näsan rinner och är täppt, det gör ont i ryggen när
jag hostar + att huvudvärken kommer
och går men annars är allt bra? Hahah, låter inte så bra
men jag känner mig bättre iallafall. Men ingen skola
imorgon heller känner jag ju, blir att ligga hemma och
vila upp sig tills nästa vecka så att allt verkligen försvinner.
Vaknade fan vid 04;30 idag och kunde inte somna om så
hoppas på att få sova mer imorgon...

Idag så hade jag världens bästa pojkvän!
Han kom hit runt 12;00 och vad hade han med sig?
Jo, sina mjukisbyxor och hans D&G tröja vilket han vet att
jag verkligen älskar! Är han inte allt för underbar?
Så han har spenderat dagen här med mig och det behövdes
verkligen kan jag säga. Vi var ute vid Anneberg en runda
(sjön här) och vattnet var underbart, badade givetvis inte
men kände på det och det var as härligt så när jag är frisk
så blir det fan att bada. :D
Sen så åkte vi hem och sov en stund med tanke på att jag
inte mår så jätte bra, har känts som att man har varit i
klimakteriet idag pga att man har svettats så himla mycket..
Sen efter det så åkte vi bara runt lite och nu så åkte han
hem för ca 1 timme sen och då har jag bara tagit det lugnt.
Blir nog ett bad nu faktiskt.


Men ni får ha det så bra så skriver jag mer imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0