Nu har jag hittat något som intresserar mig, bilar/motorer!





Erik och Mackan var där. ^^
(hur fan ser han ut i huvvet!? ;s)


Min fina r8;a. :DD



Mamma så stolt vid "sin" ferrari. ^^

den där snubben som jag känner igen men inte kan sätta namn
på. Charmig kille iaf. ;)

Ännu en ferrari som är mamis. ^^

En kille som kommer härifrån faktiskt som var där ute.
Inte med i tävlingen men var där och tittade, hans bil är fin
som fan!

Denna supra lyckades smälla in i en soptunna när han driftade
ute på depån så hans vinge knäcktes.

Det fanns två utav dessa och + supran. De var ute i depån
alla 3 samtidigt och driftade. :D
As coolt! Alla 3 samtidigt runt en soptunna osv. :DD

Denna bilden blev as bra i kameran men nu blev den bajs..

Denna lamborghini orkade inte köra mer. :p




Kul som FAN hade jag!
Fick ingen bra bild på Xzibit men han var där iaf.
Cool som fan var han. xD
Nu fick ni se lite bilder där ifrån iaf. :)

Kommentarer
Postat av: GurraG

Den svarta lambon på sista bilden?? va det så att du såg den på en bärgare?? isåfall va det för han inte orkade köra mer och lät en bärgare köra den till stockholm och han tog flyget.. :P

2010-05-04 @ 23:33:22
URL: http://fetteboa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0