Ny mobil beställd

Japp, nu är den beställd. :)
Blev en LG KP500 Black Gold istället. :) Mycket snygg!
Betalade den helt själv, visade sig att jag hade ett
"sparkonto" med lite pengar på så fick ta ut 1700 kr
därifrån. Men mobilen är hur snygg som helst och det
var denna jag tittade på ifrån hela första början, innan
min rosa mobil. Så är ju inte helt missnöjd. :)

Men nu så ska jag käka och göra mig iordning för ikväll.
Är ju gisledagarna nu i helgen så ska kanske ta mig
någon cider. Får se fall man har någonstans att vara.


Men nu så ska jag slänga mig i duschen osv, vi hörs
kanske imorgon någongång på kvällen.
Vi ska nog nämligen på rally vid 10.00 imorgon sen
på kvällen så är det ju race i SS kl 21.00-22.30

Men ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0