SÅ OTROLIGT ARG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"S-U-B är en grupp som vill byta ut den svenska flaggan till någon
ny flagga som dom ger förslag på inför nationaldagen den 6e juni
pga att dom tycker att den svenska flaggan är inget annat än en
"rasist symbol". Jag ser inget rasistiskt i svenska flaggan som gör
att vi borde byta flagga. Den är bara blå och gul och har funnits
sen medeltiden.

*Gilla* om du vill ha kvar den svenska flaggan som den
är."

DETTA ÄR EN GRUPP PÅ FACEBOOK SOM JAG OCH FRIDA REAGERADE
STARKT EMOT. VAFAN ÄR VÅRAT SVENSKA SVERIGE PÅVÄG EGENTLIGEN!?!?
NU SKA VI INTE ENS FÅ HA VÅRAN FLAGGA KVAR.
VI FÅR INTE GÖRA NÅGONTING LÄNGRE!!!
INGEN NATIONALSÅNG I SKOLORNA, INGEN SKOLAVSLUTNING I KYRKORNA,
INGEN SVENSK FLAGGA PÅ KLÄDERSPLAGG OCH NU INGEN SVENSK FLAGGA.
VART ÄR VÅRAT SVERIGE!?!?
NU VILL JAG YTTRA EN ÅSIKT!
JAG ANSER ATT KOMMER MAN TILL ETT LAND SÅ SKA MAN RESPEKTERA DERAS
SEDER OSV OCH INTE ÄNDRA. VI HAR ANPASSAT VÅRAT LAND EFTER ALLT UTLÄNSKT
FOLK SOM KOMMER HIT OCH DET TYCKER JAG ÄR BRA. MEN!!!!!!! SKA DOM BO
HÄR I SVERIGE SÅ SKA DOM FÖLJA VÅRA REGLER, INTE ÄNDRA PÅ VÅRAT LAND,
INTE KLAGA PÅ ATT DE OCH DE ÄR DÅLIGT!
VISST, VISSA HAR INGET ANNAT VAL ÄN ATT FLY SITT LAND, MEN DÅ SKA MAN
OCKSÅ RESPEKTERA DET LANDET MAN KOMMER TILL SEN!!!!!
FYFAN VAD DETTA ÄR SJUKT!!!!!
OMG VAD ARG JAG ÄR JUST NU, HADE KUNNAT SKRIVIA SÅ MYCKET DUMT
HÄR JUST NU MEN JAG HÅLLER DET INOM MIG.
TROR EN DEL FÖRSTÅR VAD JAG TÄNKER JUST NU I ALLA FALL...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0