Update om Skåne och igår.

Fredags; Då åkte vi runt 2 tiden och var framme vid 4-5 någon gång.
Vi käkade, bakad potatis och det var mycket mums. Sen så satte drickandet
igång. Jag själv tog bara 2 cider, ville inte dricka så mycket. Runt 7 tiden ca
så åkte vi iväg till ett tivoli, typ som Gisledagarna är här. Hade mycket roligt.
Jag och Angelica åkte virvelvinden, den var as rolig. Snurrade som fan! xD
Mattias försökte gång på gång vinna en nalle till mig men misslyckades.
Men inte blir jag ledsen för det, har ju honom!
Vi var hemma igen runt 9-10 tiden och då fortsatte alla att dricka sig ännu
fullare. Jag & Mattias gick och la oss runt 1 halv 2 tiden och kan säga att man
somnade rätt gott den kvällen/natten!

Lördags; Då så steg vi upp runt halv 10-10 och gjorde oss i ordning för att
sedan bege oss till Malmö och gå på Ikea. :)
Men först var det en sväng in till Danne och Camilla men Camilla jobbade så
fick endast säga hej till honom. Där blev det lite kaffedrickande och snack och
efter det Ikea. Vi hittade lite till lägenheten men ångrade oss när vi fick se
vilken oändlig kö det var till kassan.
Efter det så åkte vi till Rosengård, WOHO. Haha, där käkade vi nog världens
godaste kebab! ;o   Oj vad god den var. Sen så åkte vi förbi Mattias farfars grav.
Väldigt annorlunda och se en utländsk gravplats, men men.
Sen var det ekohallen som gällde, lite småsaker hittade man men det enda som
jag köpte det var permanentgrejs för jag ska permanenta håret. :)
Sen åkte vi hem och tog det bara lugnt resten av dagen, det behövdes.

Söndags; Då steg vi också upp runt halv 10 för att göra oss i ordning osv,
idag var det ju hemfärd! Runt 12 så packade vi in allt i bilen och sa hejdå
och tack för denna gången. Sen så bar det av för shopping! Först var vi
på Nova och det var nice men köpte inget där. Sen så var vi på Center syd
och där hade dom NEW YORKER! Vem kan inte älska den affären?
Så billigt och sååååå snygga kläder. Men Mikaela var tyvärr snåläning och
köpte ingenting vilket jag ångrar lite faktiskt.
Sen så begav vi oss hem och slappade resten av dagen. :)


Igår måndag 10/5-09 så tog Mattias sitt KÖRKORT. :D

Så igår så var vi ute och åkte bil i flera timmar. Slutade med att
jag, mattias, angelica, jere och challe satt på mc donalds i värnamo. ^^

stort grattis till min älskade Mattias! <3



Men nu så ska jag bara vänta på att Mattias kommer och hämtar mig sen
så ska vi hämta upp Frida och sen ska vi tjata på honom att vi åker till
Ullared. ^^    Vill köpa lite småplock till lägenheten!
men ha en fortsatt bra dag allihopa!
(btw, hittar inte min kamera)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0