sick..

Fyfan, ligger och svettas som en jävla klimakteriekossa...
Orkar inte med att vara sjuk något mera..
Hosta, svettningar och näsan tar kål på mig..
Imorgon så ska man försöka pallra sig ur sängen och åka
med Mattias till hans syster för att hämta lite mer saker till
lägenheten sen så ska han sova här mellan tors-sön.


Flytten blir nästa vecka, mitten på nästa vecka eller till helgen
den veckan.
Äntligen så blir den av, som vi har gått och väntat på det.
Så vi kanske ska låna pappas bil på fredag och åka till
Ikea och inhandla det sista som behövs till lägenheten.

Men nu så ska jag ta och knapra i mig en ipren och lägga
mig och spela lite på spela.se mycket bra sida om man har tråkigt.


Kommentarer
Postat av: anna

jag kan inte göra så mycket mer än att skicka en krya-på-dig-kram!!



kul att flytten äntligen blir av :)

2010-05-19 @ 21:06:51
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0