VILL DU HA KATT!?

VILL DU HA EN KATT?

Det är nämligen så att min kompis Fridas katt har fått

kattungar nu i måndags som jag och min pojkvän ska ha

sen när vi flyttar. Men problemet är att Frida och hennes

familj ska OCKSÅ flytta ifrån hus till lägenhet och detta

betyder att de inte längre ska ha kvar sina katter. Så kattmamman, vid namn Mimmi, ska jag och Mattias ha i ca 2-3 veckor (dom flyttar den 20 juni) men efter dom veckorna så måste vi tyvärr lämna bort henne pga att vi inte har råd att ha 3 katter. Så nu undrar jag fall du eller om du vet någon annan som vill ha henne?

 

Info;

Namn; Mimmi
Ålder; 2-3 år gammal
Färg; grå, vit, brun, svart men mest vitt.
Typ; Hon är en utekatt men går väl att kela lite med men
spenderar mesta dels av tiden ute helst.
Skador; Det enda "felet" på Mimmi är att hon har blivit
attackerad av en hund så hon kan inte stänga ena ögat.

Uppskattar verkligen om ni hjälper mig, vill ju inte behöva avliva henne!

Hjälp Mimmi att hitta ett nytt hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0