Gäääääsp.

Händelserik kväll igår. ^^
Vi åkte till Anderstorp pga att ARC hade fest där och mamma jobbar
ju där och hade fixat allt så hon vi åkte dit och var där någon timme.
Ja du, lite roligt att se vissa vuxna som är 40+ som tror att de blir
22 bara för att de har alkohol i kroppen. :p
Även många fina danser hade dom med. xD
Var fotograf åt dom och ah, det var väl det.
Hade trevligt där iallafall.
Runt halv 11 tiden så kom Erik, Sandra och Jere och hämtade oss
och det slutade med att vi var i  Värnamo på MAX och käkade.
På hemvägen så retades vi lite med ett par raggare och det var roligt
vill jag lova. XD

Anyway, idag så är jag så slö/trött så jag hade kunnat sova hela
dagen om det hade varit så.
Men tänkte även påminna er om att gå in på min viktblogg, idag är
det ju veckans vikt+mått och även en sammanställning utav månadens
arbete med vikt och cm jag har gått ner. :)
Heavystuff.

Har inte så mycket mer att säga, idag blir en slapp dag med ingenting
på schemat förutom att gå ut och gå i det underbara fina vädret! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0