Kommentar

Om ni nu ska kommentera så gör det med namn, man ska ju våga
stå för det man säger annars är man jävligt feg har jag lärt mig!


Så du behandlar andra behandlar dem dig, tänk på det!!!


Jag har inte behandlat någon illa så att du miss/mr anonym vet det.
Det är jag som har blivit orättvist behandlad utav denna "du" och för
dig att anteckna så är denna "du" GUD i egen hög person!
Jag undrar vad jag har gjort honom för fel och jag kan lova dig att honom
har jag inte behandlat illa på något sätt!

Ta reda på fakta först, tack!

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha nej nej det har du verkligen inte :) miss perfect!

Jag har blivit dåligt behandlad av dig så du ska inte leka fin på din blogg !!

2010-10-21 @ 13:16:30
Postat av: Anonym

och nu undrar jag varför man måste skriva med namn??? det finns ju de val att vara anonym, så varför inte få vara de??? då tycker jag att du GUD ska ta bort de valet...

2010-10-22 @ 14:20:34
Postat av: Mamma

Tycker man inte om det Mik skriver på sin egen blogg så behöver man inte gå in o läsa den.Finns mycket annat här i livet som man kan lägga energi på än att reta sig på vad andra skriver.

2010-10-22 @ 16:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0