Skolan.

Hej hopp. :)

Sitter i skolan just nu och har gaaaanska tråkigt.
Är hungrig med så ska dra med Karin ner till matsalen
sen så vi kan äta & är det inte god mat så får man väl
leva på en fralla tills 4 då man är hemma igen och får
äta sina favvis nudlar!
Var ju och handlade igår och då var mamma snäll och köpte
sånna goda "nudlar på burk" så nu har jag några stycken
hemma, iallafall så att jag klarar mig någon timme. ;)
Hah.


Idag så händer inte så värst mycket.
Plugga lite & fortsätta skriva på svenskarepotaget.
Idag så är jag pepp för höstväder och lite fotografering faktiskt.
Så ah, drar med kameran ut sen och fotograferar lite förhoppningsvis
och om solen vill hålla sig framme och få fram alla fina färger
som den gör just nu. :D


Men nu så ska jag uppdatera mig i bloggvärlden och sedan sitta
här och vänta på att Karin kommer.
Jag börjar ju inte förrens 12.15 så kommer hon inte så lär
jag ju bli sittandes här ett tag. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0