Studentmössa & plattång.

omgomgomg!

Har precis haft mössprovning och det kändes så overkligt!
Det är mindre än 1 år kvar till jag tar studenten, det kan
ju inte vara sant jag började ju precis 1;an!

Så nu är allting bestämt och jag ska ha rosa inuti min mössa. :D
Det kommer ju bli awsomeeeeee!
Har även slutat nu så min dag är ju underbar!
Ska på möte vid 11;30 och sen så ska jag möta upp Frida vid
12;20 utanför min skola så ska hon få plattången utav mig.
Hon ska låna min pga att henne syster är iväg på skolresa och
hade duktigt nog tagit med sig den då.
Så hon ska låna min snygga rooooosa plattång!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tiden går jättefort gäller att ta vara på tiden i skolan med kompisarna för man saknar dom jättemycket sedan. Lycka till det sista året i skolan nu :)

2010-10-08 @ 20:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0