Händelser!

GÅRDAGENS HÄNDELSE;

*
När jag och pappa var på väg hem så hamnade vi bakom en annan lastbil.
Han vinglade rätt så mycket så pappa ville köra om och det gjorde han.
Halvvägs förbi så vinglar han ut på våran körfält och pappa har ju räcket på
andra sidan så har ingenstans att ta vägen så han fick tuta och då svängde
han tillbaka. Han var säket 5-10 cm ifrån våran lastbil. Jag höll på att skita
ner mig bokstavligt talat eftersom att han var på min sida!

* Såg en helvetes massa snygga bilar. Volvos, porsches, ferrari, corvette,
mustang och ah, you name it jag såg det typ!
Otroooooligt många fina bilar iallafall och jag såg även min drömbil när det
gäller mustang GT.

DAGENS HÄNDELSE;

*
När jag skulle backa ut från parkeringen på Ica så börjar en idiot bakom mig
backa samtidigt även att jag började backa först.
Idioter runt omkring som började glo på mig precis som att det var mitt fel.
Kändes som det först men mamma sa det att det var inte mitt fel, det var den
idiotens fel. ;)
Det var det ju med, jag hade ju börjat backa först så...


________________________________________________________________________

Aja, nu så ska vi snart iväg ut och cykla.
Det är ju som sagt lång lördag idag så det är mycket folk ute.
Vi ska bort till second hand och titta lite och sen så ska vi vidare till ica
för att lösa in lite pant-papper osv. :)

Men vi hörs sen, chao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0