Härlig dag!

Hej hallå.

Hade bara 1 lektion i skolan idag ifrån 08;15-09;30 så det var rätt
skönt faktiskt, men var dock var i skolan till ca halv 1 någon gång. ^^
Hände en rätt så rolig sak på vägen hem.
Skulle över ett övergångsställ (på cykel) och bilen som (som var längst fram)
stannade för att släppa över mig och då vevar idioten bakom den bilen
ner rutan och skriker idiot efter mig... (?)
Han hade la för fan inte något med det att göra om bilen framför
honom valde att släppa över mig? Hm... skumma typer idag..

Iallafall så cyklade jag även förbi Pers jobb och mamma var där med
så hade en liten pratstund med dom med sen var det hem och jag bara
ÄLSKAR att komma hem efter skolan för det är alltid någon som har
saknat mig och kommer springande i full fart emot mig, nämligen
lilla Ronya. :D



Diska
Fixa mat
Träna
Duscha
Åka till pappa


JAJJEMEN . :D
Ska till pappa ikväll pga att jag är ju ledig imorgon och vi umgås
ju inte så ofta så ska åka med honom i lastbilen imorgon. :D
Vi ska till Malmöööööööööööööööö! :D
Hehe, uppdaterar nog min facebook under dagen via mobilen med
så jag inte är helt off . :)


Kommentarer
Postat av: eve

sv: Jodå det är jag evigt tacksam för!

2010-09-23 @ 17:45:04
URL: http://evelinanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0