hemkommen.

Hemma och nyduschad och kan ju säga att det har hänt otroligt
mycket idag, har varit en väääldigt händelserik dag!
Men orkar inte skriva om det idag, tar det imorgon.


Imorgon så kommer nog mamma och hämtar mig så vi får övningsköra
lite, ska verkligen ta tag i övningskörandet med, kan ju inte bara
plugga teori.
Men lite svårt att köra med mamma och co när dom inte ens bor här.
Men men, så ska vi nog kolla lite i affärer med, det är ju lång lördag
imorgon så kanske hittar något fint. :)


Nu så ska jag slänga mig i sängen och bara njuta!
Hörs imorgon.
Kommer som sagt kanske inte uppdatera förrens eftermiddagen men
då vet ni ju iallafall varför. :)


Bjuder på en bild på mig och min snygga morbror Tony sen förra
sommaren då vi var på Öland tillsammans (yes I know I have fat arms. ;3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0