Hos mamma.

Hej hopp.

Nu så sitter jag i Reftele hos mamma & Per och väntar på
att maten ska bli klar så jag kan bege mig ut.
Felix ville nämligen leka idag när jag kom till Reftele och
varför inte, har ju inte träffat honom på evigheter!
Ska även möta upp Nemo & hans flickvän Matilda.
Aldrig träffat henne så ska bli spännande.

Blir att gå och lägga sig tidigt idag, ska upp tidigt imorgon
eftersom att vi ska hinna med lite saker innan vi ska
iväg på bröllopet ju.
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN,
ursäkta uttrycket men kom precis på att jag har glömt
laddaren till kameran hemma!
Great.....!
Aja, får tänka på att bara använda den på bröllopet.


Men en sak är jag glad över och det är för att lilla Ronya
nu är rumsren. :D
Så nu kan man pusta ut och inte behöva känna oro över
att hon springer och kissar och bajsar överallt.
Sitter även och tjatar på Mattias att han inte får glömma att
göra det och det för henne, natta henne osv.
Hahah, känner mig som en mamma men hon är ju min
lilla ögonsten!


Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Hej!, whats up ? :), kjaaaaaam :D

2010-09-04 @ 20:47:50
URL: http://havii.blogg.se/
Postat av: Liza

Fin blogg :)

2010-09-05 @ 12:05:08
URL: http://liiiizzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0