Ursäkt och en väldigt bra mormor!

JAG HAR EN FÖRKLARING TILL VARFÖR JAG INTE BLOGGADE IGÅR!

Det var nämligen så att min dator ville inte ansluta till vårat internet
så kunde inte logga in på datorn = kunde inte blogga.
Men nu är jag här igen och tänkte säga att jag har haft världens
bästa dag hittills!
Hade 1 lektion idag mellan 10;15-11;30 och efter det så åkte jag ner
till Per för han sa att han hade något till mig.
Han var i Eksjö här om dagen och då hade mormor skickat med honom
lite saker, här är dom;



Snacka om att tantan vet vad man behöver!
Brödrosten matchar våran kaffebryggare perfekt och vi var i stort
behov av en pga att Mattias har tjatat om en väldigt länge + en elvisp
så slipper man så och vispa bulldeg för hand (...)
tack så väldigt mycket mormor! <3


Men nu så ska jag gå och förbereda lite mat tills Mattias kommer hem,
ni får ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0