1:a jobbdagen!

God kväll alla glada! Idag hade jag min första dag på jobbet och det var hur roligt som helst! Fick först göra lite slavarbete som torka av borden, soppa/skura osvosv. Men efter 2 timmar av slit med städ så fick jag komma in i köket och börja hacka lite grönsaker och tillslut hjälpa till med maten, ta emot beställningar/ta betalt/svara i telefonen osv. Åh gud vad roligt och trevligt jag har haft där nere och fick massa cred också vilket känns otroligt bra. På söndag har jag min andra test-dag och får då även reda på om jag får jobbet eller inte så håller alla tummar och tår som möjligt går på att jag får det!

Har precis tagit en underbar dusch och nu ligger jag i sängen taggad för imorgon. Först är det upp till Eksjö på dagen för 90 års firande för min farmor Asta då blir det god mat osv. Sen vid 6 tiden är det till pappa för att förfesta och fixa sig och sen drar han, jag och Emma ut till Sigges och röjjer gärnet! :D Japp, ni hörde rätt, med min pappa! Han är as soft att festa med och nej jag drar inte efter honom som en svans där inne men ändå!

Men nu orkar jag inte skriva mer och som ni förstår kommer jag inte blogga imorgon heller men på söndag förhoppningsvis så blir det nog lite bilder osv.

- Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0