Ändrade planer men det är härligt ändå!

God middag på er folket i världen!
Har blivit lite ändrade planer inför helgen för min del. Blir inte att åka till Frida just pga att jag är så otroligt slutkörd efter denna veckans plugg att jag hellre ligger hemma och tar det lugnt och umgås med min familj istället. Känner verkligen att jag behöver det! Mamma är även snäll och hämtar mig här vid 2 tiden idag och kör in mig till anderstorp där vi först ska handla saker till den underbara tacosen vi ska äta ikväll och sen släpper hon av mig hos frissan och hämtar även upp mig där igen sen vid halv 5 tiden. Ja, det tar ungefär så lång tid att klippa sig, 1 hel timme! Men jag hoppas att vi fortfarande ska till Ullared på söndag pga att jag är as sugen på att åka dit!

Men nu så ska jag ner och äta lite och sen även fixa till mig lite så man är klar när mami kommer och hämtar mig. Färgar även håret idag så lägger ut före och efter bilder idag förhoppningsvis. Troligtvis imorgon så jag har en chans att styla det osv och det gör jag ju gärna inte 8 på kvällen för ingen anledning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0