Fotografering och student.

Okej, kanske borde blogga idag.. Lite iallafall.. Orkar faktiskt egentligen inte, är helt slut i kroppen och jag vet inte varför.. Men imorgon kommer jag inte kunna blogga vad jag vet så gör det nu. Varför? Jo för jag ska med Camilla hem efter skolan och sova där imorgon för jag ska nämligen fota henne! :D Hur kul är inte det liksom!? Vi ska köra på ett älvtema ute i skogen, ser verkligen fram emot det för det är min första "riktiga" fotografering utav någon annan sådär på riktigt ni vet. Kommer visa de bilder jag får visa här sen på bloggen!

& en annan sak som gör mig glad är att jag fortfarande leder budgivningen på tradera på min studentklänning vilket gör mig otroligt glad! :D Så håller alla tummar och tår på att jag vinner den faktiskt! För den är så "jag" om man ska säga så!

Men nu så ska jag snacka lite mer med folket sen sova faktiskt, have a great eavning!

Kommentarer
Postat av: Cammie

Tack som fan babe!

Imorgon bilder det mer fina bilder! <3

2011-04-07 @ 21:31:43
URL: http://pinkshoe.blogg.se/
Postat av: eve

Jag måste bara få säga att det är så H I M L A kul att du är tillbaka i klassen :D Du sprider glädje. Plötsligt inser man vad som saknades!

2011-04-07 @ 22:07:33
URL: http://evelinanystrom.blogg.se/
Postat av: eve

Måste bara få säga att det är så H I M L A kul att du är tillbaka i klassen!! Du sprider glädje. Plötsligt inser man vad som saknades!

2011-04-07 @ 22:08:52
URL: http://evelinanystrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

ojdå nu skrev jag två - sorry!

2011-04-07 @ 22:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0