Grattis!

Maaaaaaaat!
Magen skriker efter mat just nu, inte ätit sen 2 idag så är kanske dags att slänga i sig något nu? Blir snabbis med pommes och hamburgare, tog det pappsen hade hemma! Varit en sväng i Värnamo idag med mami och Per med och det var väl trevligt. På tal om Per så fyller han år idag så honom säger vi grattis till tycker jag! Man fyller ju bara en gång om året!

Ikväll så blir det filmtittande och bara ta det lugnt med papi och Ronya, ser ut så nu iallafall och det gillas! Imorgon blir det ju Ullared och underbart snäll pappa som jag har så hjälper han mig att betala jacka osv. Väldigt snällt av honom tycker jag!

Men nu måste jag fortsätta med maten, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0