Ingen mer gymnasieskola efter sommaren!



Pigg och vaken , nej kanske inte pigg men vaken iallafall. Har precis gjort mig i ordning, var så glad när jag fick sommna om vid 07.00 idag för att det visade sig att jag åker med mamma nu vid 09.00 istället. Är inte livet underbart då? Ska först ner till min praktikplats och kolla lite mer praktiktider eftersom att jag missade en vecka/5 dagar så förhoppningsvis kan jag vara där nere. Kom på mig själv att jag vill fan inte göra det i sommar, för i sommar går jag ut skolan = ska inte vara mer skola! Inte på gymnasienivå iallafall!

Men nu så ska jag dra, kanske kan blogga sen iallafall men lovar er ingenting! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0