nattbloggning!

Uppdateringen under dagen blev inte den bästa så nu kör vi lite nattbloggning! La precis på telefonen efter 1 timmes samtal med Frida. Konstigt att vi alltid har något att prata om den kvinnan och jag! Imorgon så beger jag mig till Bredaryd och spenderar natten hos min älskade papi för att på söndag bege oss emot Ullared! :D Ska bli så otroligt roligt! Hoppas verkligen att jag hittar en vårjacka och en munkjacka som jag kan göra ett tryck på till studenten! Imorgon så lär jag bara ta det lugnt på dagen, ska inte till papi förrens på kvällen eftersom att han jobbar alltid på lördagsförmiddagarna att förbereda lastbilarna osv inför veckorna.

Imorgon (idag) så lägger jag upp bilder på mitt hår osv, det lovar jag er! Jag är riktigt nöjd med det! Eller ah, ville ju klippa page men blir inte så nu innan studenten osv, kommer även färga det rödare till sommaren även det efter studenten!

Men nu så ska jag sova så vi hörs imorgon när jag har vaknat till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0