Old friends, love it!

Lovade er ingen fultime bloggning för jag orkar verkligen inte just nu.. Har verkligen inget bloggsug, ska köra igång en frågestund kanske? För att få igång gnistan lite. Hm, den tål att tänkas på faktiskt. Iallafall så har jag haft 3 underbart roliga dagar hos Frida, tja vi har ju alltid skoj men blev lite förvånad för denna gången fick jag med henne ut på balkongen för att sola och även den lilla albinon fick färg hon med, yey her! En annan har ju blivit snäppet brunare, men mer sol ska jag ha. Slipper man komma som en snögubbe till stranden i år och det känns ju otroligt härligt det med.

Snart påsk med, ska ni göra något speciellt i påsk? En annan ska på fest med kompisar man inte umgåtts med riktigt på otroligt länge så det ska bli trevligt. Givetvis följer kameran med dit så ni förhoppningsvis får se bilder på lördag eller söndag. Imorgon så ska jag sola om det blir fint väder och eventuellt följa med mami & Per till Jönköping men vi får se hur det blir med det.

Ja jag borde nog sova nu, klockan är ju trotts allt 02.00 på natten snart och det är en dag imorgon med att tänka på. Så vi får höras imorgon om jag orkar blogga då, håller tummar och tår.
Godnatt så länge! :)

Oh, btw. Följ mig på twitter vettja. Cool är jag som skaffat det nu tack vare Frida.
"Mmikkiz" är mitt namn där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0