Pengar betyder kläder.

Hej på folket. Vad har ni för er denna tisdagskväll? En annan sitter i soffan och bara latar sig. Skolan var helt okej idag, lektionerna var softa och jag hann klart min projektrapport och känner mig riktigt nöjd faktiskt. Idag var jag även och växlade in mina småmynt och fick där ihop 570 kr, inte illa tycker jag allt! Så fick bli en ny mascara och lite nya kläder till lördag då vi ska upp till Eksjö för att fira min farmor som fyller 90 unga år och även en skjorta som jag ska ha på lördag kväll då det är Sigges! :D Bilder på detta kommer sen då det ligger i mammas bil. Var även nere på Ölmehus idag för att kolla lite tider och vi kör 2 test dagar för att se fall dom trivs med mig och att jag sköter mig och att även jag trivs där. Blir på fredag klockan 15.00 och även på söndag vid 16.00 , får se till att inte festa allt för hårt på lördagen.

Men nu orkar jag inte blogga mer, ska sätta mig ute med datorn lite och bara lyssna på musik och dryga runt på facebook. Njuta av att det största stressmomentet är borta ur mitt liv!

- Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0