Sola & måla

Ingen skola för mig idag inte, så nu sitter jag på mitt rum och har precis plockat iordning lite och tänkte nu gå ut och lägga mig i solen och försöka få lite mer färg på kroppen. Kanske äta lite också så att man inte går runt och är hungrig hela dagen, inte bra. Vid 16.45 så tar jag även bussen till Anderstorp för att måla lite i lägenheten, skojsigt! Älskar att måla, hehe. Så lär nog int vara så aktiv här ikväll, men det förstod ni nog redan.

Men nu vill magen ha mat och sen åker bikinin på och ut och steker i solen. Men vi hörs så fort jag kan sen igen, kan hända att jag även visar lite bilder för er så ni får se hur det ser ut.

- Bye.

Kommentarer
Postat av: Anna

<3

2011-04-27 @ 16:52:44
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0