Studenten = bara massa krångel (?)

Skolan fortfarande, stress stress & massa stress. Precis varit på ett möte med Emma ang studenten och studentfesten och herregud alltså.. Vissa kan ju inte ta åt sig av andras åsikter om saker och ting och heller inte sammarbeta! För mig handlar inte studenten om maten eller om vi får dricka alkohol eller inte. För mig är det att få komma en allra sista dag till skolan, få träffa sina vänner och klasskamrater och få springa ut där sen med klassen och få känna att nu har jag tagit studenten. Jag skiter i om jag får dricka alkohol eller får spagetti och köttbullar eller inte bara jag får ta studenten sen sköter sig resten av sig själv vad du gör och inte!

Idag så ska jag hem och ut och jogga en bra runda för att riktigt rensa huvudet för det är som ni kanske har märkt väldigt mycket som händer just nu , mycket bollar i luften om man säger så och allt verkar som att det måste ske på en och samma gång. Jag har knappt 8 veckor på mig att fixa till mina betyg och för vissa kanske det låter som lång tid men det är det inte när det är mycket som ska göras och det är ju inte bara plugg här i livet! Men visst så prioriterar jag plugg/skolan först nu, allt annat får komma sen.

Men nu så ska jag försöka skriva lite på praktikrapporten för det är den som ska in först, wish me luck people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0