Underbar dag, kan inte direkt klaga!

Great news dudes, internet funkar här hemma så spotify är i full gång och funderar på att dra på mig bikinin och lägga mig i solstolen lite. En annan sak, det är fan kallare här inne än vad det är ute. ;o Här det hela 32 + grader i solen och det kan ju inte annat än att älskas! :D

Införskaffade mig även en ny klänning igår på H&M i Jönköping, 99 kr är billigt och bra och jag gillar den verkligen. Otroligt skön att ha på sig och ännu härligare är att man har gått ner 1 storlek också . ;D Dock är den lite tight över tuttarna men vafan ska man göra, kan inte precis göra dom mindre... -.-''

Las natural, ja inget smink och det är as härligt!




Per har även grävt fram denna underbaringen till mig och jag blev otroligt glad när jag fick reda på att det var mitt, mitt bara mitt! :d



Dagen är underbar och nu går jag ut och sätter mig i solen och solar en stund, kanske min kompis smirnoff ice följer med en runda med vad vet jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0