Ullared!

Hej på er!

Varit i Ullared idag ju, därför jag inte har bloggat! Gud vad folk det var men gud vad roligt och trevligt jag har haft det, min yngsta lillebror Rasmus följde med också så det blev ju extra trevligt! Pappa som är så otroligt snäll betalade allt åt mig! Åh man kan inte annat än bli så otroligt glad! Här har ni bilder på det jag införskaffade mig och papi betalade. ^^

1 st vår/sommar jacka



1 tjockare tröja som det snart ska tryckas "student 2011" på och ett
snyggt linne!


2 st tröjor



1 st väska då min andra håller på att spricka i sömmarna pga att den
inte orkar datorn.
1 st plattång 1 st träningsbok 2 st våtservetter (alltid bra att ha i väskan)
1 st hello kitty läppsyl (ja jag stavar det så!) 1 st hörlurar och sen även
sminkborttagningsservetter men dom råkade pappa få med sig hem.



TACK SÅ OTROLIGT mycket pappa, hade en otroligt trevlig och rolig dag tillsammans med dig och Rasmus. Självklart fick pappa inhandlat massa kläder osv med som jag var med och valde. Snygga skjortor och tröjor osv. Men nu så ska jag ner och rensa ur lådor som har stått på vinden, måste ju slängas en del nu när vi ska flytta. Inte tillräckligt med utrymme där nämligen!

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0