April 6 - 2011

Då var 1 timmes joggingrunda avklarad, dock så orkade inte mina men sista biten så fick bli en slags powerwalk sista biten hem. Men kan ju säga att det var GANSKA så härligt att ha duggregnet och den kalla vinden i ansiktet för man fryser ju inte direkt när man är ute och springer. Helt ärligt talat så svettas jag som fan men vem blir inte varm liksom. Man kan ju inte ut och springa i shorts och linne nu direkt..

Annars idag har jag legat hemma pga mitt livs värsta mensvärkar! Under alla mina år så har jag aldrig någonsin haft såhär ont som jag har haft de senaste 3 dagarna och spytt har jag aldrig gjort heller men det gjorde jag i natt. Så ah, där av skälet att jag stannade hemma. Men har ändå fått lite nytta gjord. Vid 4 gick jag även ner till bibblan här i Reftele och pluggade teori med Hanna, mycket trevligt och snällt av henne tycker jag! Hon gav mig ett smart tips att jag ska läsa ett kap innan jag går och lägger mig varje dag och det ska jag bannemig göra! Stänga ner datorn 1 timme tidigare och bara ligga och plugga körkort. Imorgon så ska jag även försöka ringa till körskolan och boka in mig på risk 1;an och någon körlektion så jag får skiten gjord snart!

Men nu så ska jag ställa mig i duschen, känns nästan som att det behövs nu! Men ha en trevlig kväll så kanske vi hörs senare sen annars imorgon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hoppas allt är bra med dig?:)

Tänkte bara tipsa dig om en tävling jag har just nu! Du har chans att vinna en VALFRI bikini/monokini från brandsinfashion's sortiment! om du känner dig intresserad och vill kika vad dem har för bikinis kan du klicka här för att komma till inlägget: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/april/vinn-en-bikinimonokini.html#comment

2011-04-07 @ 13:23:29
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att du är med :)

2011-04-07 @ 17:26:08
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0