Vill sova..

GOD MORGON!
Japp, mamma väckte mig för ca en halvtimme sedan. Vill inte stiga upp men man kan inte ligga och sova hela dagen. Nu ska jag göra mig i ordning, käka frukost och sen vid 1 tiden så kör hon mig till Bredaryd till min älskade papi! :D Får se vad dagen har att erbjuda... Blir nog att bara sitta i hans lägenhet tills han har jobbat klart senare i eftermiddag och sen ikväll kolla på film och bara vara! Imorgon blir det ju Ullared, försökte få med Kevin och Josefine men nej det gick ju inge vidare bra.

Men nu så ska jag börja fixa mig, vi får höras sen igen när jag har tillgång till min dator men tills dess så får ni ha det så underbart bra!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0