Skåne.

Hejsan mina vänner, hur behandlar dagen er so far? För mig är det helt okej. Har packat klart och ätit middag. Nu sitter jag här och väntar på att mamma ska höra av sig och se, nu gjorde hon det. xd Skulle fjäskat för henne så hon körde mig till Bredaryd så jag slapp ta bussen med min feteväska men se det behövde jag inte. Visade sig att de ändå ska till Värnamo så åker med dom dit och glor lite på Biltema för det är dit vi ska. Där kan man säga att jag hade tur. :)

Saknar min Ronya så ska bli lite skönt att komma hem dit. Kommer kännas konstigt sen när man inte kommer träffa henne dagligen ige, känns konstigt redan nu. Hm. 

Dagens i-landsproblem; Det är jobbigt att skriva med långa naglar. :P

Men nu måste jag börja skriva brev till Demetrius, han väntar nog på svar. Men ha det så bra folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0