Träning.

Ska börja med min träning igen. Satt och lyssnade på min träningslista innan på väg hem och blev taggad igen. Så har snappat upp lite mer info än sist så nu blir det såhär;

* Gång/cykla minst 30 min/dag
* Situps varje kväll
* Dricka mycket vatten varje dag (helst endast vatten)
* Inte äta något vitt
* Godis 1 dag i veckan

Jag gör som sagt inte detta för någon annan än mig själv. Jag känner bara att jag vill komma igång igen så varför inte göra det nu än att bara sitta och tänka på det. Gick en runda idag, härligt! Imorgon tänkte jag cykla en runda, får se hur det blir med det. Kanske går istället.

Men ha det bra så hörs vi!





Bror min ringde mig innan och undrade när jag kommer hem och att
han saknar mig, sådant värmer otroligt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0