Film och tripp till Skåne.

Nej jag uppdaterar inte bra jag vet det men jag orkar faktiskt inte. Hade ju fest igår och hade otroligt roligt och trevligt som vanligt. Lagom seg idag men sådant man får räkna med. Tog en runda till Anderstorp idag för att hälsa på mamma och Per, blev trevligt. Nu sitter jag här och har ätit, kollar på Family guy och senare ikväll går Drakarnas rike och jag älskar drakar och allt som har med fantasy att göra så detta blir ju kanon. Lägga sig i sängen med täcket, popcorn och en bra film är ju en dröm idag. Nästa vecka så beger jag mig ner till Skåneland för att hälsa på pappa och hans tjej. Ska bli riktigt trevligt, hoppas på mycket shoppning, bad, sol och massa annat skoj. Har ju även tatuerat mig , gjorde 2 stycken stjärnor under nyckelbenen igår. Men nu har jag inget mer att skriva, ha det så bra folket och ta hand om er!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0