12 timmars skola

Hejsan.
-
Hur går dagen?

Gårdagen spenderades ju som sagt i skolan hela dagen
det var därför jag inte uppdaterade något för jag var helt
jävla död när jag kom hem.
Natten spenderades hos pappa, ska vara här hela helgen.
Var i skolan ifrån 08.30-20.30 ca och det är alltid lika
roligt att vara i skolan på kvällen, något speciellt. ^^

Idag så har jag blivit väckt av en viss Ronya vid 10.00
och det gjorde mig ju inte så värst glad att bli väckt så
tidigt på min första lediga dag kanske..
Har iallafall spenderat lite tid vid datorn, plockat undan,
diskat, städat över huvudtaget.
Skulle begett mig fram till affären för att köpa lite saker
till köttgrytan som jag skulle göra idag men vädret tillåter
mig inte att göra detta..
Får se fall man kan övningsköra dit med pappa sen för
måste ändå in till Reftele och hämta min mobil laddare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0