Alla <3 dag!

@ Frodos place (Frida)

Yes, natten spenderas hemma hos Fridus och vi har haft
en väldigt mysig alla stjärtars dag tillsammans. :D
Myst framför tv;n med varandra, hon har spelat gitarr och
sjungt för mig den romantiska saten!
Imorgon så blir det in till Gislaved för att tjocka sig på
Chili Thai och sen beger jag mig hem till Reftele för att
hårdträna, känns som att det behövs just nu!
Ska träna tills jag känner att jag håller på och lite mer än så!


Hoppas att ni har haft en lika underbar dag som jag!
Fick även åka gratis till Smålandsstenar just pga att det är
alla hjärtans dag idag, gulligt tycker jag. :D
Hann precis med bussen hit också, tack mami!
Men nu så ska jag gå och banka på dörren till badrummet för
Frida har duschat i 50 år nu! :D

Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Hej hej!



Just nu har jag en tävling där du kan vinna ett valfritt skal till din Iphone! Superenkelt att delta, klicka på länken om du vill vara med http://malinkarlstrand.blogg.se/2011/february/tavla-och-vinn-ett-iphoneskal.html



(Gillar du inte kommentaren får du gärna radera den)



Kram Malin

2011-02-14 @ 22:27:00
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0