Äntligen färdig!

Äntligen!
- nu är det färdigt!

S
ista biten till min nya bloggdesign som min underbara älskade
Amanda jobbar på just nu! :D
Ska bli skönt med ändring nu med tanke på att denna designen
jag har nu gjordes då jag skulle flytta ihop med Mattias, därför
det står att det är den nya starten på mitt liv.
Det enda jag kan avslöja och som jag själv vet vad som kommer
att bli är att jag skall ha denna bilden i headern;



och att jag ska ha ett ordspråk ovanför, jämte, under eller vart hon nu
sätter det för någonstans. :p
Det kommer bli otroligt bra, känner detta på mig.

Idag så vaknade jag som sagt upp hemma hos Frida och sen begav
vi oss till Gislaved och käkade på chili thai, lika mumsigt som vanligt.
Sen så har jag bara suttit hemma och tagit det lugnt, känns bra det med.

Men nu orkar jag inte blogga mer!
@ peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0