AVENGED SEVENFOLD!!

Hej & hå!
-
UNDERBAR!

Ah, det är väl så jag kan förklara min dag kortfattat och bra!
Det finns absolut inget som kan förstöra min dag!
Först så kommer man till skolan och får höra att det är
friluftsdag så det var väl lite surt.
Men hade ändå möte och lite annat att fixa.
Vid 12.30 så tog jag bussen till Smålandsstenar med Kajsa för
att sedan vandra vidare hem emot lilla Frida som inte behagade
att svara när jag ringde eller smsade så tänkte överraska henne
att bara komma hem sådär men den jäveln vägrade ju vakna
även att jag ringde, ringde och ringde och smsade.
Knackade även på 2 gånger men inte fan fick man respons.
Så där satt jag i hennes trappuppgång i säkert 15-20 min och
väntade på att hon skulle svara och precis när jag höll på att
ge upp så svarade hon och bjöd på mat direkt när jag kom in!
Haha, det var nice eftersom att jag var hungrig.
Precis när vi skulle bege oss ner emot samhället så får hon ett
sms och skriker nästan till mig att Avenged Sevenfold kommer till
Metaltown och må ni tro att jag var tvungen att sätta mig ner för
jag blev så jävla glad och hjärtat rusade i 190!!!
Lyckan sitter fortfarande i att jag faktiskt ska få se det band jag
älskar mest av allt i musikvärlden, min älskade snygga man ska
uppträda inför mina egna ögon!
Jag tror inte ni förstår min lycka idag alltså, livet leker! :D

& imorgon så är det ju Jönköping och ut till MSG med Kajsa så
den dagen kommer ju också bli underbar + att jag läste mitt
horoskop inför imorgon och det ser bra ut inför min shoppingtur!

Ekonomi
Något du länge sökt efter hittar du kanske idag, och till ett betydligt bättre pris än du väntat dig.

Så ah, vad har jag att deppa över liksom!? :D
Livet är underbart!
Har även bestämt mig för att jag ska ta en intensivkurs för körkortet
sen i april så man får det gjort med.
Rätt mycket i skolan just nu jag måste komma igång med så får ta
det då på påsklovet!
Även planerat med Frida inför kommande körkort, festivaler osv så
min framtid ser ljus ut just nu och det gillar jag!

Oj vad mycket jag skrev idag, hah.
Jag avslutar med att ni får ha en fortsatt bra kväll för det
ska fanimig jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0