Bra dag!

God kväll!
-
helt slut!

Ja det är de rätta orden för mig just nu!
Dagen har tagit all energi ifrån mig så nu har jag lust att
bara lägga mig ner i sängen och sova.
Var som sagt i Jönköping idag med Kajsa och vi hade
riktigt riktigt roligt! :D
Strosat runt i massa affärer och haft trevlans.
Hittade ett par leggins, en tröja och örhängen!
Visar bild imorgon.
Kajsa blev uppraggad av alkolister så nu säger hon
att hon kommer drömma mardrömmar om detta. xD
Vid 6 så begav vi oss ut till MSG som sagt för att titta men
det var heeeelt dött där ute!
Slutade med att vi åkte vid halv 7 igen och körde även
hem Jonte och Mattias till Ås..

Nu sitter jag här och är som sagt helt död, bli en tidig
kväll för mig idag och ska även upp tidigt imorgon..
Kommer bli en lika lång och jobbig dag imorgon.
Ska upp vid kvart i 7 som vanligt, bege mig till Gislaved
vid tio i 7 med Per, fixa mig i verkstaden och sedan så
beger jag mig upp till roliga tandläkaren.
Ser ju inte fram emot detta vill jag lova!

Sen så är det utbildningsmässa för oss imorgon med så
lär ju spendera nästan hela dagen i skolan, wiho...
Nu orkar jag inte skriva mer.

@ peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0